fredag 24 augusti 2012

Hej livet

Sitter på jobbet ja.. Har gjort det i 7timmar nu och har bara 8 kvar innan jag slutar. Har en livskris tror jag. Ovanligt? Nej. Har nog haft så många att mitt liv borde räknas som en enda stor kris snart.
Vet inte vad jag ska glöra med mitt liv.. Inget ger mig någon som helst varande känsla av tillfredsställelse.
Med andra ord Livet suger. Drömmer fortfarande extremt verkliga drömmar om allt och inget som jag sedan kommer ihåg under dagen och som gör mig enormt förvirrad och ännu mera tankspridd.  Vill kunna sova och känna mig utvilad. Men min hjärna väljer ju gång på gång att göra som den vill fast jag försöker medicinera den duglig.
Är less på Rob.. Lr inte på honom men hans beteende som han kör med för tillfället. Han ringer mig bara efter 00.00 på nätterna när jag sover och svarar aldrig på mina sms innan den tiden heller. Detta betyder alltså att det bara passar att höra av sig efter ett par öl. Fucking Monkey. Jag ska betyda mer, för någon,en dag.
Går på Gi metoden igen. Sjukt less, vill äta allt som jag inte får men håller mig. Har gått ner ca 3kg på 11dagar. Betydligt mindre än vad jag brukat gå ner när jag förut börjat på samma metod. Ja ja måste kämpa vidare hur som helst. Har btw varit rökfri 5månader tror jag på tisdag. Good girl. Kan dock inte påstå att mitt liv blivit nå bättre för det. Har varit snuvig sen jag slutade röka, tröståt mig typ 6kg tyngre. etc etc.
Träffade en kille från Lettland på krogen för ett tag sen. Tror nu att jag har Hiv och massa andra skumma sjukdomar. Killen blödde mig över hela fejjan när vi hade sex. Tror att mina porer i ansiktet bara slurpade i sig alla hans sjukdomar som han garanterat hade. Att vi använde kondom räckte ju tydligen inte. Borde haft en kroppsstrumpa över hela mig. Dessutom bet han mig. Har säkert Rabies nu oxå. Snubben hette Gatis.. Och hans näsa var bruten, därav började han blöda. Jag slog honom inte.
Tänker smygsova en stund nu. För att jag kan och för att jag vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar