söndag 19 juni 2011

Livet

Men bajsiga satans liv. Less less less. Sover bort livet, har ångest inför jobbet. Längtar till midsommar. Vill supa bort känslorna som spökar innanför pannbenet. Vill skjuta Bobby lr ge bort honom till nån elak jävel med mycket pengar. Vill vara den jag skulle ha varit, fast med samma underbara vänner. Saknar min pappa som fan & Tova. Saknar Kevjka, Tiger, Rambo & Rocky. Vill ha dom här hos mig, allihopa. Pratade med mamma min innan. Hon tycker att jag ska kräva en second opinion på min psyk journal. Ock att jag ska kräva en hjärnröngen. Över 11år inom psyk och ingen riktig klarhet över vad som är fel på mig. Adhd & borderline förklarar inte varför jag bryter ihop med jämna mellanrum & känner mig overklig mestadels. Ska det vara så här vill jag inte ens bli pensionär. Ska jag ligga i mitt torp och må så här dåligt är det väl ingen mening med det heller. Fuck life

 Ego& Hampus
 Rob & Kissen

 Hampus på tivolit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar