måndag 20 juni 2011

Den här dagen

Fyyyyy faaaan för denna dag.. Vart sånt kaos i huvet så jag peta sobril.. Och nu?? Svett attacken från helvetet. Dimseende och allmänt i wanto die känslor. Får veta imorgon om jag får vara sjukskriven nå längre när sköterskan behagar ringa upp igen. Men med min tur så: - Peta nå fler piller och knata i väg på jobb som en duktig medborgare. AHHHHH jag dör fan hellre!!! Krälar under en sten och inväntar domedagen om den nu någonsin tänker dyka upp. Hade jag haft ett badkar hade jag lagt mig under vattnet i det och försökt hålla andan tills jag blivit blå och förhoppningsvis fått några ahh jag dör känslor som kanske skulle kunna bli ÅHHH Va härligt att jag lever känslor. Men naj, jag får väl sätta mig igen vid min suicide balkong och röka några fler cigga och tänka på DÖDEN.
- Vem är du?
- Jag är Döden.
- Kommer du för att hämta mig?
- Jag har redan länge gått vid din sida.
- Det vet jag.
- Är du beredd?
- Min kropp är rädd, inte jag själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar