onsdag 22 december 2010

Ghaaa sjukt risig

Onsdag och jobbar natt.. Vaknade idag hemma hos Barso med ont i halsen & fick sen 2ångest attacker innan jag gick hem. Fett drygt, trodde jag kommit över min ångest men ICKE tydligen. Var igår på stan med Ullis & Tj och käkade samt köpte lite juleklappar. Sen haka vi på hem till Tj & fick träffa Lucas.. Han är sååå satans fin den ungen.. Fick sen skjuts hem av Ullis. Barso kom över med en box vitt vin som vi drog i oss innan vi fixade skjuts ner på Bittens. Kommer ihåg att vi spela en massa på automaterna och drack shots. Efter ett glas rött vin har jag ett vagt minne av att jag gick och spydde på toa.. Tjoho härligt tjejen. Fick btw med mig lammkött hem från krogen efter Mollys fest i lördags.. Får se vart det här kommer att sluta. Ja vill fett gärna dra till London i slutet av januari!!!!!! Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar