fredag 3 december 2010

"Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga, är att förlora sig själv.

Ja ja fanskapet drog massa dåliga lögner som han hade kunnat kläcka ur sig från början men nä.. Just my luck. Tillbaka på ruta ett utan ett hopp om att träffa någon. Vafan så farlig är jag väl ändå inte? Tror att jag kan vara ett fint tillskott i någons närvaro men tydligen fattar ingen kille på denna planet det.. Sitter nu på jobbet med mina rödgråtna ögon sen gårdagens kaskad tårar. Patetiskt jag vet men vafan så är det att vara jag. Man bryter ihop till och från men biter ihop och kämpar vidare.. Fan han var ju fin.. Men men får väl intala mig att det är hans förlust. 2timmars jobb kvar idag. Sen ska jag bara jobba 18timmar till under helgen.. Bläää vill sova, dricka sprit, hångla och bara vara med mina vänner. Nu ska jag försöka göra nå vettigt typ släpa brukaren på tjotta bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar