onsdag 19 februari 2014

Ja så var det ju det här med ilska..

Fattar inte hur mitt humör kan gå från tipp topp till fucking hit rock bottom på bara nån sekund. AHHHHH jag hatar att vara såhär arg pga någon annans val som JAG sen tycker påverkar MITT liv till det sämre. Men jag kan verkligen inte låta bli att bli arg. Det riktigt kokar i mig. Vill slänga ur mig alla svordomar jag kan och helst typ klappa till någon.. Jag vill kunna acceptera hans val men Nä, inte om jag ska kunna få någonslags vettig framtid tillsammans med honom. Som det är nu men som jag har förmågan att ständigt "glömma" bort,  funkar inte för mina framtidsplaner. Börjar undra om vi ens har samma planer lr om det bara är något han säger för att slippa ta den diskussionen. Men jag har inte en massa år att slösa bort på velande.. Har slösat bort stor del av mitt liv enbart på att kämpa & på att hålla mig vid liv. Någonstans vill jag ju känna att det inte var förgäves.. FAN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar