måndag 16 januari 2012

Jobbar

Siter på jobbet. Börjar.. NU! Bara 10 timmar kvar. Sen hemgång, har bokat tvättid 07-12.00. Såå tvätta, sova sen ska man upp på alvägen för att pierca Sara ännu en gång =). Idag sov jag till 16.00 då jag petade i mig sömntabletter inatt. Bra jobbat. Resterande tid satt jag hemma helt lost i huvudet. Mår ganska skit för tillfället. Vet inte om det beror på att jag slutat på Lyrican lr om det bara är jag som är stressad. Framtiden består just nu av GI,jobba,  födelsedagsfirande för mina vänner som lyckats födas så satans tidigt på året, en resa till skåne. Dop i Näsåker & hundvakt åt mammas vovvar Rocky & Rambo. Hoppas jag får ihop allting bara. Träffade en kille förra veckan som fick äran att följa med mig hem. Åkte sen med honom till svall på fredagen men nu.. Vägrar han höra av sig. Kul jul. I och för sig är han bara 22år så jag borde inte ens bry mig.. Bara Bobby som tvingar mig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar