onsdag 10 augusti 2011

Sjukskriven

MÅr satan hatar att leva, lr ja brist på liv. Jim kommer imorgon, känns som whatever. Har öroninflammation & halsfluss. Fick dunder kur penicillin av Dana en läkare med kön MAN. Blir remiss skriven till Umeå iallafall verkar det som tack vare mamma Ewa. Ska träffa läkare som ska sjukskriva mig längre nästa onsdag, blir nog bra om jag inte tagit livet av mig innan dess. Kan inte sova, planerar diverse självmords scener med tillhörande brev. Gråter av skräck inför morgondagen. Petar sobril för att ta mig igenom nätterna. Har garanterat blödande magsår vid det här laget, då jag knappt får ner mat och oftast spyr upp den i ren ångest. Så, ont i magen, örat, halsen, huvudet & själen. Kan det bli värre??? Hatar min tillvaro. Hatar mitt inre som inte vill läka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar